de ce e bine sa iti iei #varaincap

ca urmare a “evenimentelor” petrecute in expeditia celor 3 echipe de bloggeri si apoi 3 echipe de consumatori in campania #varaincap (provocarea Pepsi din acesta vara, de a supravietui timp de cateva zile avand ca moneda de schimb doar doze de Pepsi), beneficiem de infograficul de mai jos, care ilustreaza succint puterea de negociere a participantilor dar si generozitatea romanilor care au sustinut ad-hoc campania.

infographic ia-ti vara-n cap_v1

cum am fost unul dintre bloggeri din campanie, va spun sincer ca aventurile noastre au fost pe bune iar eu am fost uimita cet baietii de treaba,cu pofta de viata si deschisi experientelor noi sunt romanii

de asemenea sunt extrem de incantata ca a fost recunoscut impactul campaniei care, asa cum spunea unul dintre membrii juriului de la PR Award, a fost desemnata drept cea mai buna campanie de PR care a folosit produsul.

Be Sociable, Share!

    Tags: , , , ,

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>