Cand am vazut prima campanie ROM cu sange in vine: NOUL ROM, mi-a dat o lacrima. De fericire. In sfarsit cineva isi luase inima in dinti si facea o campanie de PR cum trebuie: cu insight, cu strategie, cu teaser serios, executie creativa, integrarea coerenta in campanie 360 … tot ce e nevoie.
Au atatat masele, le-au servit-o romanilor in fata cu mult curaj si au avut succes (dar si critici pe masura caci altfel nu ar fi functionat treaba pana la capat). Stiu ca atunci i-am felicitat pe Facebook (neam sa mai gasesc ceva in istoricul meu pe respectiva retea sociala, dar stiti si voi care e problema cu ea) si am avut parte de o multime de reactii negative: de ce ii felicit?! de ce sustin asemenea manifestari lipsite de patriotism?! Aparent le-a mers atat de bine mesajul ca nici cine ma asteptam sa inteleaga manevra nu a facut-o. Dar asa suntem noi romanii, ne sare repede tandara cand suntem atacati si ne aruncam la detalii pierzand imaginea de ansamblu. Important e ca au reactivat (macar pentru o scurta perioada) patriotismul romanesc.
Urmatoarea lor campanie s-a legat de acelasi sentiment si am avut senzatia ca pe langa PR si dorinta de a face o campanie pentru a lua premii, oamenii astia chiar s-au gandit la romani. Inca un insight excelent pentru o executie de exceptie. Cu totii o stim, unii ne plangem dar nimeni nu face nimic. Au facut-o ei. Romaniisuntdestepti este cea de-a doua campanie ROM care mi-a stors o lacrima. De bucurie. Deci sa poate.
Azi am aflat de ultima lor campanie, plecata de la o alta realitate discutata de toata lumea in privat si usor trecuta cu vederea de presa si…atat. Bucharestnotbudapest.com da o palma eleganta celor care ne-au servit-o la randul lor, beneficiaza de un clip de prezentare in maniera plain english (executie care pe mine pe incanta mereu), niste outdoor-uri incantatoare si cere din nou sustinerea romanilor pentru a duce mesajul mai departe. Si mi-a dat o lacrima din nou. De fericire. A treia campanie desteapta la rand si patriotismul meu atatat din nou. Pur si simplu un insight bun, o executie buna si un mesaj pe care vrei sa il dai mai departe pentru ca te identifici cu el.
Asa ca….
Dont’ be a citizen of wrongaria! Share if you care!;)
[…] marele fan al campaniilor ROM ma declar un pic dezorientata de ultima lor activare care suna cam […]