Ai o carte de vizita – si asta poate spune multe

In viata de zi cu zi, ne folosim de cartile noastre de vizita pentru a transmite cat mai rapid si clar  o suma de informatii de baza despre noi. O carte de vizita ramane acolo, la indemana celui care a primit-o ca si un punct de reper vis-a vis de persoana noastra.


Folosim cartile vizita pentru a pune la dispozitie cat mai multe puncte de contact (adresa, email, telefon) si detalii despre noi (pozitie in firma, compania pe care o reprezentam).


Conteaza evident design-ul acesteia, fontul, modul in care sunt dispuse informatiile, logo-ul. Toate ar trebui sa atraga atentia si sa ne reprezinte dintr-o privire.


Cu toate acestea, daca trecem peste datele legate de pozitionare (job title, companie) si cele de contact strict (telefon, adresa), in ultimii ani au intervenit pe cartile noastre de vizita si detalii care conteaza enorm dar de al caror impact nu tinem cont suficient.



„imi pun adresa site-ului pe cartea de vizita chiar daca nu e gata”
Atunci cand adaugi adresa site-ului tau pe cartea de vizita nu o faci ca sa mai bifezi un task ci pentru ca omul care vrea sa afle mai multe detalii despre tine si compania ta va ajunge in fata unui calculator si va intra sa vada ce gaseste pe site. Daca nu gaseste nimic acolo o data, s-ar putea ca a doua oara sa nu mai revina si s-ar putea sa pierzi un lead/vizitator important.



„pastrez adresa de email de pe Yahoo sau Google pe cartea de vizita”
Raspunsul este simplu si cu toate acestea este una dintre cele mai frecvente greseli pe care le intalnim zi de zi. O carte de vizita este un pas catre sau chiar confirmarea profesionalismului. Ideal ar fi sa nu ne contrazicem tocmai cu asemenea detalii.



„nu am cumparat inca domeniul dar trec URL-ul site-ului pe cartea de vizita”
E trist, dar gasim si aceste situatii. Eu una m-am abtinut cu greu sa nu cumpar domeniul in secunda doi. Este perfect legal si in plus il pot vinde la ce pret vreau eu mai departe.



„ am un site, e functional, dar nu il trec pe cartea de vizita.poate fi dedus cu usurinta din adresele de email”
Foarte putini oameni fac legatura intre domeniul site-ului si cel al email-urilor. Putina cerneala in plus pe cartea de vizita asigura promovarea pentru care am plati un buget serios si in plus, e mai simplu ca lumea sa afle mult mai multe detalii de pe site-ul nostru decat sa prezentam mereu acelasi lucru tuturor.



RECOMANDARI

Pentru ca pe o carte de vizita punem lucruri care ne reprezinta in cuvinte cat mai putine, foloseste-te de prilej pentru a-ti creste traficul pe site-ul companiei sau  blog. Adauga adresele acestora daca ai un blog care are legatura cu functia sau firma de pe cartea de vizita.


Le dai oportunitatea celor care nu te cunosc foarte bine sa isi faca o idee de ansamblu, face bine la personal branding si ai si o metoda buna de a-ti promova afacerea sau pe tine


Mijloacele de comunicare au evoluat si o adresa fizica este de multe ori neinteresanta pe o carte de vizita. Oamenii vor sa ajunga cat mai repede la tine prin mijloace pe care le folosesc des (si gratuit daca se poate) asa ca adauga cu incredere ID-ul de Skype sau Yahoo Messenger (daca sunt instrumente pe care le folosesti pentru dezvoltarea business-ului tau),contul de Linkedin, Facebook etc


Include aceasta carte de vizita „sociala” si in semnatura mail-urilor tale. Este locul unde se dau cel mai usor click-urile catre blog, site, retele sociale.


Nu uita sa adaugi doar link-urile sau ID-urile retelelor sociale pe care le folosesti pentru business.
Be Sociable, Share!

    Tags: , , , ,

    3 comments

    1. […] This post was mentioned on Twitter by eliana_ary. eliana_ary said: RT @retelesociale: ti-ai optimizat cartea de vizita? http://bit.ly/da00rP […]

    2. Felicitari pentru articol! Recomandarle facute sunt foarte utile pentru cei care vor sa utilizeze carti de vizita

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>